tisdag 25 oktober 2011

Kanske inte så skitskoj direkt =/ Jaha då har man jobbat första natten sedan sjukskrivningen, gick bra men jag var supertrött vid tre-tiden, fick vila lite på soffan för min kära arbetskamrat=) Vikten går neråt och midjemåttet likaså, nu 6.5 kilo och sjuka 16 cm i midjan! Laktosfritt is da shit! Skulle till gyn i morse och diskutera mina förändringar i livmodern. Kom dit glad i hågen kl 9 och var inte hemma förrän vid halv 12, trööööt! Det blev bestämt att de ska operera bort den om 3 veckor!! Okay, dagen innan vårat flyttlass går alltså! Packningen kommer gå galant och stackars Håkan får fixa flytten själv. Vet iof att våra kamrater kommer att hjälpa till *blink*. Jag sa på skoj att jag dödar honom om han möblerar fult, ha ha! Inskrivning och op tisd 15/11 och får antagligen åka hem på fredagen. Spännande att få komma hem till ett nytt hem.... Kram =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar