onsdag 28 september 2011

Äntligen hemma! =)

Var ju lite halvkaxig igår och tyckte minsann att jag skulle kunna åka hem fort som attan.... Riktigt så kände jag kanske inte när jag satt på tåget och inser att jag hostade så jag pinkade på mig lite=) Nåja det var första klass så jag flyttade helt enkelt på mig till ett annat torrt säte... Jo man FÅR göra sånt när man är lite hög på smärtstillande och försöker balansera en liten jäkla frukt-shot på knät.
Som tur var så hämtade Maggie mig på centralen för jag virrade omkring där och fattade inte riktigt var jag skulle gå. Han skrattade lite rart åt mig när jag sen satt på soffan och försökte fokusera blicken på honom vilket inte gick direkt strålande! Men nu mår jag bättre! Häpp! (sneglar lite på pillerburken)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar