söndag 25 september 2011

huvvaligen va nervös jag är nu! =/

Usch, hoppas den här dagen går fort så jag får krypa ner och somna !
Var hemma hos Tessan på fransk afton igår, burgundisk gryta och två glas rött blev det. Nu börjar jag fundera på om man kanske skulle börja flyta redan idag så magsäcken är riktigt tom.... Jag och H skojade om att det hade varit lite roligt att stoppa i sig nåt konstigt så dom fick fundera lite i morgon när dom "sprättar upp" mig, typ en kondom eller en kattleksak, ha ha!=) Jag har varnat H att jag kommer gå och tjata om och om igen idag om typ samma sak... Fick prata lite med Camilla igår och fick lite tips om olika saker efter op.
Tanken är ju att Dannies kompis C ska hämta mig i Stockholm på ons em, men jag funderar starkt på att känna efter hur jag mår på morgonen och sen ta tåget. Mycket smidigare och snabbare (är stöddig nu, men kanske inte sen!! )
Nä nu ska jag återgå till att vara nervig igen, tjing på er! Pöss

1 kommentar: