måndag 26 september 2011

Nu kan alla lämna kommentarer!

Tack lilla Frida som gjorde mig uppmärksam på att det var svårt att lämna kommentarer här på bloggen, nu är det fixat!

Natten var helt oki och vi klev upp vid 5-snåret för tågresan mot Stockholm. Så nu sitter jag här och glor på kliniken. Mitt rum heter Chandler och det gillas! Nu är det bara en lång väntan.... Lyssnar på Änglamakerskan av Läckberg för datorn verkar ha fått fnatt. Nu var nyss den extremt trevliga narkosläkaren här, Jan johannesen? Ja för det var inte som han som ylar : se på mig! Sen tycker dom att jag får gå en sväng på stan om jag vill.... Hallå! Jag har ju inget lokalsinne! Nä blir nog att ligga kvar här och ev smyga ut och blossa upp de sista cigaretterna, för det sa faktiskt Jan att jag fick! Pöss och kram hörs senare!

1 kommentar: